Axelssons buss

Case

Rebranding av anrika Axelssons Buss

Smidiga resor, sedan 1946. Med en lång och gedigen erfarenhet av bussresor har Axelssons Buss kunskapen att ge kunderna det där lilla extra på resan. Med en flotta på över 40 bussar, är de stora nog att hantera alla typer av beställningar och event. Axelssons Turisttrafik i Västerås & Stockholm.

Digiwise fick det ärofyllda uppdraget att ta varumärket in i framtiden.

Vi på Digiwise har förvaltat varumärkets historia och tagit fram en ny grafisk profil, nya trycksaker, dekor för bussarna och en webbplats som presterar högsta kvalitétsresultat på Google.

Webbplatsen är optimerad för alla plattformar och hastigheten är bländande, att kunderna smidigt ska kunna skicka in sin förfrågan att boka buss i alla situationer är självklart.

Med den nya grafiska profilen och en komplett digital närvaro är de redo att fortsätta sin framgångsrika resa framåt – vi ser fram emot att följa med på resan.

Vi lyfter på hatten och tackar ödmjukast för förtroendet.

Kund Områden
Rebranding, Grafisk profil, Foto, Webbplats, Reponsiv design, Strategi, Konverteringsoptimering, Google-optimering, Google-annonsering
Analys Analys Analys Analys Analys Analys Analys Analys Analys Analys Analys
Fabian von Essen Axelssons buss
Digiwise har varit otroligt lyhörda och satt vår vision i fokus under hela arbetet. De har bra koll på marknaden och är professionella i sitt sätt att arbeta.”
Nästa case